Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut yhdeksi tärkeimmistä kilpailueduista B2B-ympäristössä. Samalla on huomattu, että asiakkuuksia ei voi enää hoitaa tasapäisesti – on tunnistettava, mitkä asiakkaat ansaitsevat erityishuomiota ja millä tavoin eri asiakkuusryhmät saavat eniten arvoa.
Tässä oppaassa kuljetamme sinut käytännönläheisesti läpi asiakkuuksien segmentoinnin, luokittelun ja hoitomallien rakentamisen logiikan. Opit, miten viet asiakkuudenhoidon arjen tekemiseksi – ja tuloksentekoa tukevaksi systeemiksi.
Tämä opas on sinulle, jos haluat:
– kehittää asiakasymmärrystä
– kasvattaa asiakkuuksien arvoa
– rakentaa systemaattista, datavetoista asiakkuudenhoitoa
Oppaan myötä opit mm.
🔸 Miksi segmentointi ja hoitomallit ovat kestävän kasvun kivijalka B2B-myynnissä?
🔸 Kuinka luokittelet asiakkaat oikeudenmukaisesti ja liiketoimintaa tukevasti?
🔸 Miten rakennat skaalautuvat hoitomallit eri asiakasryhmille?
🔸 Miten viet hoitomallit käytäntöön ja viet asiakkuudenhoidon osaksi arjen prosesseja?
🔸 Kuinka ABM ja asiakaslähtöinen myyntistrategia kytkeytyvät hoitomalleihin?
Let us know where to send you the free training
You can unsubscribe at any time in just one click