
WEBINAARI 29.1.2026 klo 9-10
Mitä B2B-myyjän tulee ymmärtää asiakkaista myydäkseen enemmän?
B2B-ostaminen on muuttunut, mutta myyntityyli ei ole pysynyt mukana
Ostoprosessi on siirtynyt asiakkaan hallintaan. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu ennen kuin myyjään ollaan yhteydessä, jonka lisäksi myyntikohtaamisten määrä on vähäisempi kuin koskaan.
Jokaisella kohtaamisella on nykyään suurempi merkitys ja asiakkailla suuremmat odotukset.
Moderni myyjä osaa kartoittaa, millaista tukea asiakas oikeasti hakee liiketoimintansa kehittämiseen ja mikä olisi paras tapa ratkoa asiakkaan liiketoiminnan kipupisteitä.
Paras myyjä ei vain myy, vaan auttaa asiakasta oivaltamaan, mitä hän todella tarvitsee. Ja se näkyy suoraan sekä asiakaskokemuksessa että kaupan todennäköisyydessä.
Tämä webinaari pureutuu siihen, mitä myyjän tulee ymmärtää asiakkaasta, jotta hän voi myydä enemmän – ja paremmin. Opit, kuinka asiakasymmärrys muuttuu euroiksi, miten rakennat luottamusta nopeasti, ja miten erotut myyntikohtaamisessa edukseksi, asiakasymmärryksellä.
Ennen kuin “ryhdytään myymään”, on ymmärrettävä kolme kysymystä:
🟠 Mitä positiivista muutosta asiakas hakee nykytilanteeseen?
🟠 Miksi tämä muutos on heille tärkeä juuri nyt?
🟠 Mitä arvoa tämän muutoksen toteutuminen tuo heille?
Ne voittavat, jotka ymmärtävät asiakkaan tilanteen paremmin kuin asiakas itse.
Tässä webinaarissa sukellamme:
🟠 Miten päästä syvemmälle asiakkaan tilanteeseen, tarpeisiin ja motiiveihin?
🟠 Miten kysyt oikeita kysymyksiä ja haastat asiakasta rakentavasti?
🟠 Miten tunnistaa asiakkaan muutostarve ja arvon ajurit jo ennen ensimmäistä tarjousta?
🟠 Kuinka auttaa asiakasta sanoittamaan ongelma, jonka ratkaisemista tämä ei vielä osaa pyytää?
Webinaari on sinulle, joka johdat, kehität tai teet B2B‑myyntiä, ja haluat kasvattaa asiakaslähtöistä myyntiä, joka perustuu oivalluksiin, ei oletuksiin.
Puhujat:

🎤 Oona Kankkunen
Founder & CEO,
Network & Growth Oy
Oona on Network & Growthin perustajayrittäjä, modernin B2B-myynnin strategi ja valmentaja sekä myynnin uudistaja. Hänet tunnetaan myynnin modernisoinnin edelläkävijänä ja puhujana siitä, että sanoo suoraan, mutta tarjoaa samalla keinot muutokseen.

🎤 Tarja Lähdemäki
Asiakkaan puolestapuhuja, CEO,
Value Insights Oy
Tarja auttaa B2B-organisaatioita menestymään ja kasvamaan kyvykkäämmän arvonluonnin avulla. Mitä enemmän asiakkaat kokevat arvoa, sitä paremmin ne sitoutuvat asiakkuuteen ja haluavat investoida yhteistyöhön
Ilmoittaudu mukaan webinaariin ja kutsu myös kollegasi mukaan!
Ilmoittautumalla webinaariin tulet myös kuukausittaisen Kasvukirjeemme tilaajaksi.
Voit peruuttaa tilauksen milloin vain.
Me emme spämmää.